معرفی کتاب های زیست شناسی خیلی سبز
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

معرفی کتاب های زیست شناسی خیلی سبز

 

زیست شناسی پایه خیلی سبز

 

کتاب زیست شناسی پایه خیلی سبز بخش جداگانه ای ندارد و مطالب به صورت کتاب درسی در قسمت پاسخ تشریحی آزمون ها است. حجم کتاب درسی بسیار کم است و می توان گفت خلاصه ای از قسمتهای مهم کتاب درسی است. اما خبر خوب این است که این کتاب درسی حاوی جداول بسیار مفیدی است که به صورت حرفه ای و با روش های یادگیری آسان طراحی شده اند که روند یادگیری را تعمیق بخشیده و بازده را بیشتر می کنند. این تخته ها برای قایقرانی عالی هستند. همچنین در جدول امتیازات همراه با سایر فصل های پایه دهم و یازدهم می توانید آن را مشاهده کنید که بسیار عالی است. با این حال ، حجم این مواد ترکیبی اندک است و پاسخگوی نیاز داوطلبان کنکور نیست. در واقع ، بیشتر نکات ترکیبی مورد نیاز برای مطالعه آزمون ورودی زیستی در آزمون کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز گنجانده شده است.

 

با توجه به حجم بسیار کم کتاب زیست شناسی خیلی سبز برای پایه های 10 و 11 ، بسیار مهم است که شما همزمان با مطالعه این کتاب ، کتاب درسی را با دقت بخوانید. در کتاب درسی توضیحات زیادی وجود دارد و این باعث می شود برخی از مطالب پیچیده کتاب برای دانش آموزان قابل درک نباشد. اما جداول و نمودارهای کتاب به ساده سازی بیشتر کتاب کمک کرده است. امتیازات کنکور آورده شده در کتاب درسی کم است اما در سطح امتیاز خوشبختانه هیچ نکته عجیبی وجود ندارد و در سطح کنکور سراسری طراحی شده است. اما متأسفانه ایرادی که به برخی کتب درسی سیستم جدید وارد شده است ، در مورد این کتاب نیز صدق می کند و ذکر برخی نکات است که بر اساس کتاب های نظام قدیم طراحی شده اند و نمی توان از کتاب های سیستم جدید سیستم استنباط کرد. . سیستم. البته این موارد در کتاب های زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز کمتر از کتاب های مشابه است.

 

کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز به دلیل حجم کم کتاب های درسی ، بیشتر به افرادی که نمی خواهند وقت زیادی را برای خواندن کتاب های درسی حجیم و وقت گیر و سایر کتاب های آموزشی صرف کنند و قصد دارند بیشتر روی کتاب درسی تمرکز کنند ، بیشتر توصیه می شود. این یک کار بسیار مناسب است. همچنین محتوای کتاب درسی در برخی موارد برای دانش آموزانی که سطح نسبتاً پایینی در این دوره دارند قابل درک نیست. اصولاً هدف اصلی کتاب درسی آموزش نکات و تست ها است و شاید فقط حدود 30٪ مطالب برای تعمیق مطالب و ساده سازی کتاب درسی ، 30٪ مشابه کتاب درسی و 40٪ نکات و تست ها باشد

 

زیست شناسی دهم خیلی سبز

کتاب زیست شناسی تست دهم خیلی سبز برای کنکور 1400 به شکل گیری مفهومی کتاب درسی می پردازد و شما عزیزان نیز می توانید عبارات و اشکال مهم کتاب درسی را به روشی ساده فرا بگیرید. همه دانشجویان علوم تجربی به ویژه کسانی که می خواهند در کنکور سراسری موفق شوند می توانند از این کتاب مهم و ارزشمند استفاده کنند.

آموزش های کتاب آزمایشی زیست شناسی  10 خیلی سبز برای کنکور 1400 کاملاً قابل درک است و درسنامه های تست زیست شناسی دهم خیلی سبز از مهمترین ویژگی های این کتاب است. درسنامه های تست زیست شناسی خیلی سبز دهم برای ورود 1400 داشته باشید و برای آموزش بهتر مفاهیم در خدمت شما هستند. آنها نکات بسیاری را از دوره زیست شناسی  آورده اند که یک دانش آموز موفق می تواند برای داوطلب بخواند بدون اینکه نیازی به ذکر منبع دیگری در درس زیست شناسی  باشد.

 

زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

کتاب خیلی سبز تست زیست شناسی یازدهم برای آموزش مفاهیم کتاب درسی ، شناسایی بخشهای مهم کتاب درسی ، روشن کردن ابهامات در جملات و فرم های کتاب درسی و ارائه تست های مختلف از بسیار ساده تا بسیار دشوار و ارائه مشاوره ترکیبی نوشته شده است. برای همه دانشجویان علوم تجربی مفید است ، به ویژه کسانی که از سال دهم به فکر آزمون ورودی هستند و وقت کافی دارند. ترتیب فصل های نوشتاری مطابق کتاب درسی است و پیش نیازهای مباحث مورد بحث به وفور در کتاب های درسی هر فصل گنجانده شده است ، بنابراین در بعضی موارد خارج از کتاب درسی و کسل کننده است. لحن کتاب به خصوص در کتاب های درسی کاملاً دوستانه و صمیمی است.

 

زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز 

درسنامه کتاب زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز در ابتدای هر مبحث آورده شده است. اندازه درسنامه متوسط ​​است ، نه خیلی دقیق و نه خیلی کوتاه. اما خبر خوب این است که درسنامه حاوی جداول بسیار کاربردی است که بصورت حرفه ای با روشهای یادگیری آسان طراحی شده و روند یادگیری را تعمیق می بخشد و مرور را بارورتر می کند. این تخته ها برای قایقرانی عالی هستند. یکی از ویژگی های یک کتاب درسی جامع برای کنکور زیست شناسی وجود نکات ترکیبی آن به روشی هوشمندانه است. با این حال ، در این کتاب ، حجم این مواد ترکیبی کم است و پاسخگوی نیاز داوطلبان برای تست های زیست شناسی نیست. در واقع ، بیشتر نکات ترکیبی مورد نیاز برای مطالعه امتحان بایوانتری در آزمونهای کتاب گنجانده شده است. مواردی که نقاط ترکیبی با علامت خاصی مشخص شده باشد ، متأسفانه ، هیچ اثری از جهت این نقاط در کتاب درسی وجود ندارد. یعنی دقیقاً جایی که این نکته از کتاب گرفته شده ، نوشته نشده است.

درسنامه موضوعات را به خوبی و با بیان صریح توضیح می دهد و باعث می شود برخی از مطالب پیچیده کتاب درسی برای دانش آموزان قابل درک باشد. علاوه بر این ، جداول و نمودارهای کتاب به ساده سازی بیشتر مطالب کتاب کمک کرده است. امتیازات کنکور آورده شده در کتاب درسی کم است اما در سطح امتیاز خوشبختانه هیچ نکته عجیبی وجود ندارد و در سطح کنکور سراسری طراحی شده است. اما متأسفانه اعتراض به برخی از کتب آموزشی نظام جدید در مورد این کتاب نیز صدق می کند و آن ذکر برخی نکات و کلمات است که بر اساس کتاب های نظام قدیم طراحی شده اند و نمی توان از آنها استنباط کرد. کتابهای سیستم جدید. البته این موارد در این کتاب کمتر از کتاب های مشابه دیده می شود.

سایر کتاب های زیست شناسی خیلی سبز

 

زیست شناسی جامع خیلی سبز جلد اول

زیست شناسی جامع خیلی سبز جلد دوم

فصل آزمون زیست شناسی خیلی سبز

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: